Deutschland, ein schönes Land! (Germania o tara frumoasa!)

Frankfurt Germania

Germania, o tara frumoasa! Germania este cu adevarat o tara frumoasa, bine organizata si ordonata. Am avut ocazia sa o vizitez acum 2 ani si inca traiesc cu gandul ca intr-o zi ma voi intoarce sa o revad. Pozitionata in vestul Europei, climatul temperat oceanic isi face simtita prezenta prin ploile sale, de care am avut si eu parte in luna iulie cand am vizitat-o. Pana in Germania am calatorit cu masina, deci am avut ocazia sa vad de pe geam Ungaria si Austria cu capitala sa Viena. Primul land pe care l-am vizitat a fost Bavaria, in München,unde ne-am plimbat putin prin Marienplatz, piata centrala. Arhitectura m-a impresionat enorm iar primaria veche, contruita in stil gotic, aducea un iz regesc. Cred ca aproape orice persoana care ajunge in München ar trebui sa se plimbe cateva minute in aceasta piata impresionanta si sa admire minunatiile arhitecturale. Temperatura a tinut cu noi, nu a fost nici prea cald, astfel am reusit sa vizitam mai multe si sa avem un comfort mai mare. Desi e vara, in Germania sunt dese ploile si temperaturile mai scazute, deci se poate vizita cu usurinta vara, neavant probleme cu canicula care e prezenta pe meleagurile noastre. Am dormit la o familie foarte draguta in prima noapte si au gazdele au fost foarte ospitaliere. A doua zi de dimineata am plecat spre Frankfurt, un oras cu adevarat de vis. Aici am vizitat Domul din Frankfurt, Catedrala Sfântul Bartolomeu, o biserica mareata nu doar prin arhitectura gotica ci si prin marimea sa. Interiorul este si el spectaculos, merita vazut. Este si foarte racoros 

Auzisem ca aeroportul din Frankfurt este al doilea cel mai mare aeroport din Europa si ne-am gandit ca ar fi pacat sa nu il vedem daca tot suntem acolo. Trebuie sa spun ca este cu adevarat mare si desi e doar un aeroport, poate deveni si o atractie turistica pentru cei curiosi si interesati. Am avut ocazia sa ma plimb printre avioane cu autobuzul si am vazut si unul de Romania acolo. Interiorul aeroportului este unul deosebit iar liftul este si el o micuta distractie deoarece e din sticla si se vede orasul de sus.

Dupa cateva plimbari prin Frankfurt ne-am indreptat spre Mainz, destinatia finala unde am stat 3 nopti la o gazda primitoare. In Mainz am avut ocazia sa vizitez tot ce se putea. Am trecut si pe podul care trece peste Rin, am vizitat toate parculetele si anumite localuri. Ce mi-a placut foarte mult au fost carnaciorii albi, care sunt mai buni in Bavaria insa si cei de aici au fost deliciosi. Covrigii bavarezii au fost si ei la ordinea zilei, chiar daca ne aflam in alt land. Germania are numeroase atractii turistice, este o tara curata, ordonata si totul este foarte riguros. Vazand Germania, descoperi o alta lume decat cea cu care m-am obisnuit in Romania. Desi sasii si-au lasat si ei amprena cu rigurozitatea lor, totusi exista o diferenta majora, care cred eu e benefica deoarece ne face mai special si pe noi dar si pe ei. Astept ziua cand o voi revedea, insa pana atunci as vrea sa vad si alte minunatii ale Europei, daca nu ale lumii. Intreaga lume este o minunatie iar daca avem posibilitatea sa o vizitam, ar trebui sa o facem. O poza e mult, insa aerul, culoarea, textura, sentimentul care tre cuprinde cand esti acolo…e nemarginit.

Postat de Iulia Tudoran

Alte articole interesante:

harta Germania

Harta oarba Germania
Harta oarba Germania Harta oarba Germania, germania harta oarba, germania harta orase, harta orase...

Germania- fisa de evaluare
Germania- fisa de evaluare Precizati: -numele oraselor notate pe harta cu cifrele :1,2,3,4 -numele...